List powitalny wyślemy do Ciebie pocztą na adres, który podał nam Twój pracodawca.
Otrzymasz go pocztą tradycyjną na adres zamieszkania lub korespondencyjny. Otrzymasz go również mailem, jeśli Twój pracodawca poda nam Twój adres mailowy. Wyślemy go w ciągu 3 dni, od momentu zgłoszenia Cię do PPK.
Jakie informacje znajdziesz w liście powitalnym?
W liście powitalnym znajdziesz swój indywidualny numer rachunku PPK oraz instrukcję jak zalogować się do Moje NN.
Dodatkowo w liście powitalnym znajdziesz:
• nazwę funduszu, w którym domyślnie są gromadzone wpłaty do PPK;
• dane osobowe, które przekazał nam Twój pracodawca;,
• kontakt do Centrum Obsługi Telefonicznej;
• informację o przetwarzaniu danych osobowych PPK.
Każdy pracodawca otwiera dla Ciebie osobny rachunek PPK. Możesz przenosić między nimi pieniądze na dwa sposoby:
Przez pracodawcę:
Po zmianie pracy, możesz przenieść oszczędności do PPK u nowego pracodawcy.
Złóż wniosek o transfer w nowym miejscu pracy. We wniosku wskaż rachunek PPK, z którego chcesz przenieść środki. Wniosek złóż w ciągu 7 dni, od momentu, gdy nowy pracodawca zapisze Cię do PPK.
Samodzielnie:
Możesz też samodzielnie przenosić pieniądze między swoimi rachunkami PPK. Zrobisz to w dowolnym momencie w serwisie do obsługi PPK. Żeby to zrobić zaloguj się do portalu PPK instytucji, z której chcesz przenieść pieniądze. Po zalogowaniu złóż wniosek o transfer i załącz potwierdzenie uczestnictwa PPK. W Nationale-Nederlanden PTE znajdziesz je w serwisie Moje NN.
Co znajdziesz w Moje NN?
W Nationale-Nederlanden udostępniamy Ci portal uczestnika PPK Moje NN, w którym możesz:
• wskazać uposażonych,
• zmienić swoje dane,
• sprawdzić historię wpłat,
• sprawdzić wartość oszczędności,
• wypłacić pieniądze,
• sprawdzić wynik Twojego funduszu,
• odczytywać korespondencję,
• zmienić fundusz.
W Moje NN znajdziesz również:
• potwierdzenie zawarcia umowy o prowadzenie PPK,
• kwartalny komentarz inwestycyjny do wyników funduszy Nationale-Nederlanden DFE Nasze Jutro,
• informację roczną o stanie rachunku PPK.
Podsumowanie roczne PPK
Jeżeli jesteś uczestnikiem PPK w Nationale Nederlanden PTE, raz w roku do ostatniego dnia lutego otrzymasz od nas informację roczną w portalu Moje NN.
Znajdziesz w niej informację o:
• wysokości środków zgromadzonych na rachunku PPK,
• wysokości wpłat na rachunek w poprzednim roku kalendarzowym,
• innych transakcjach zrealizowanych na rachunku PPK w poprzednim roku kalendarzowym.
Jeśli masz pytania, możesz skontaktować się z nami pod numerem 22 522 71 24.