19.09.2024

Wspieramy osoby poszkodowane w wyniku powodzi

Jako Nationale-Nederlanden podejmujemy natychmiastowe działania mające na celu wsparcie osób poszkodowanych w wyniku ostatnich powodzi na południu Polski. Nasze ubezpieczenia obejmują ochronę w sytuacjach klęsk żywiołowych, a my dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom jak najszybszą pomoc w trudnych chwilach.  


Ułatwiamy zgłoszenie szkody

Od początku kryzysu powołaliśmy sztab kryzysowy, który monitoruje sytuację na bieżąco. Dzięki ścisłej współpracy z naszą Siecią Sprzedaży, w szczególności z oddziałami na terenach dotkniętych powodzią, wprowadziliśmy szereg rozwiązań, które ułatwiają zgłaszanie i likwidację szkód: 
 

  • Zwiększyliśmy limit dla uproszczonej likwidacji szkód. Dzięki temu możemy rozpatrywać wnioski na podstawie zdjęć i rozmowy telefonicznej.
     
  • W przypadku wyjątkowo trudnych sytuacji uruchomiliśmy wypłaty bezsporne, czyli takie, które wypłacamy, zanim jeszcze dokonamy oględzin. Ich wysokość dopasowujemy indywidualnie.
     
  • Oferujemy opcję samolikwidacji za pomocą dedykowanej aplikacji naszego dostawcy. Po zgłoszeniu szkody, otrzymasz link do aplikacji, gdzie możesz samodzielnie opisać uszkodzenia i załączyć dokumentację fotograficzną. Dzięki temu proces wypłaty odszkodowań może przebiegać sprawniej i szybciej.
     
  • Szkodę możesz zgłosić online, telefonicznie, za pośrednictwem agentów oraz tradycyjną drogą papierową. Zobacz, jak zgłosić szkodę


Wsparcie Fundacji Twarze Depresji – program pomocy psychologicznej 

Nie ograniczamy swojej pomocy jedynie do działań ubezpieczeniowych. W ramach wsparcia społecznego rozszerzyliśmy naszą współpracę z Fundacją Twarze Depresji. Dzięki temu sfinansowaliśmy bezpłatne zdalne konsultacje psychologiczne dla osób dotkniętych skutkami powodzi. Jeśli potrzebujesz takiej pomocy, wypełnij formularz zgłoszenia na stronie twarzedepresji.pl