Tak. Nasze ubezpieczenie działa w przypadku klęski żywiołowej.
16.09.2024
Jak zgłosić szkodę z powodu powodzi
Rozumiemy, że powódź to trudne doświadczenie. Jesteśmy tu po to, aby Ci pomóc. Dlatego uprościliśmy proces zgłoszenia szkody, abyś jak najszybciej mógł/-ła otrzymać pieniądze ze swojego ubezpieczenia.
Zanim zgłosisz szkodę:
- zrób zdjęcia zniszczonych pomieszczeń i rzeczy,
- zmierz zalane pomieszczenia,
- przygotuj szczegółową listę zniszczonych lub uszkodzonych rzeczy.
Szkodę możesz szybko zgłosić:
- przez formularz online
- telefonicznie: +48 22 522 71 24 lub 801 20 30 40 (pn.- pt. g. 9:00-17:00)
Co dalej?
Rozpocznij porządki i zadbaj o to, aby zabezpieczyć swoje mienie przed dalszymi zniszczeniami:
- usuń wodę (jeśli jest jej dużo i masz taką możliwość - użyj pompy wodnej),
- wietrz zalane pomieszczenie, to przyspieszy usunięcie wilgoci,
- wyłącz instalację grzewczą i klimatyzację, aby uniknąć dodatkowych uszkodzeń,
- zabezpiecz nieuszkodzone przedmioty przed zniszczeniami, np. meble, dywany, dokumenty, pamiątki i inne wartościowe rzeczy.
Najcześciej zadawane pytania
Zwróć uwagę:
Odpowiedzi na pytania o zakres ubezpieczenia dotyczą:
- Ubezpieczenia domu i mieszkania w Nationale-Nederlanden (DIM23)
- Ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i pomocy assistance “Dom i Majątek” (DIM15).
Jeśli posiadasz inną polisę, jej zakres i wyłączenia możesz sprawdzić w ogólnych warunkach ubezpieczenia (OWU) dostępnych na stronie nn.pl/dokumenty