Klub NN

Jeżeli jesteś właścicielem/właścicielką polisy w ramach indywidualnej umowy ubezpieczenia na życie, dołącz do naszego Klubu. Czekają na Ciebie prezenty. Klub NN udostępniamy klientom, którzy są właścicielami indywidualnego ubezpieczenia na życie kupionego bezpośrednio u naszego doradcy lub u naszego partnera (nie dotyczy: ubezpieczeń zawartych za pośrednictwem banków, firm pożyczkowych, telekomunikacyjnych lub leasingowych, a także ubezpieczeń grupowych oraz ubezpieczenia „MetLife Każdy Ważny" / "Każdy Ważny”).

Dowiedz się więcej

Jak działa Klub NN

  • Doceniamy Cię jako naszego klienta 

    Dostajesz bezpłatny dostęp do Klubu NN – jeżeli jesteś właścicielem /właścicielką polisy w ramach indywidualnej umowy ubezpieczenia na życie. Klub NN udostępniamy klientom, którzy są właścicielami indywidualnego ubezpieczenia na życie kupionego bezpośrednio u naszego doradcy lub u naszego partnera (nie dotyczy: ubezpieczeń zawartych za pośrednictwem banków, firm pożyczkowych, telekomunikacyjnych lub leasingowych, a także ubezpieczeń grupowych oraz ubezpieczenia „MetLife Każdy Ważny" / "Każdy Ważny”).

  • Wybierasz jeden z bezpłatnych prezentów

    Do wyboru masz dwa bezpłatne ubezpieczenia, które rozszerzą Twoją ochronę lub możliwość wsparcia fundacji (my finansujemy wpłatę). Ty decydujesz z czego skorzystasz. 

  • Udostępniamy Ci nowe prezenty co kwartał

    W Klubie NN na nową pulę  prezentów możesz liczyć co kwartał. Daj się zaskoczyć.

  • Pomagamy Wam pomagać

    Sfinansujemy ponad 16 000 cegiełek, które w ramach swojego prezentu, przekazaliście wybranym przez siebie fundacjom. To dzięki Waszemu zaangażowaniu, fundacje Dajemy Dzieciom Siłę, Rak’n’Roll i Twarze Depresji otrzymają łącznie ponad 160 000 zł. 

Prezenty w Klubie NN

Raz na kwartał udostępnimy Ci trzy prezenty. Możesz wybrać jeden z nich.

  • Bezpłatne ubezpieczenie

    Działa przez 90 dni, po tym czasie ochrona wygaśnie i nie odnowi się automatycznie.

  • Wsparcie wybranej fundacji

    Przekażemy cegiełkę na wskazaną przez Ciebie fundację. Dzięki Tobie możemy skutecznie pomagać.

Na odbiór prezentu zostało Ci

0 dni 0 godziny 0 minuty

Dowiedz się więcej i odbierz swój prezent

Dołącz do Klubu

Już ponad 65 000 naszych klientów odebrało prezent dla siebie.

Takie prezenty już odebrali nasi klienci

  • Assistance kleszcz

    Pomoc po ugryzieniu przez kleszcza dla Ciebie i Twoich bliskich. Zakres: organizacja wyjęcia kleszcza z ciała, transport i badanie kleszcza, telekonsultacja lekarska oraz zwrot kosztów antybiotykoterapii. Suma ubezpieczenia: 1500 zł.

  • Assistance znamię

    Pomoc dermatologiczna w diagnostyce nowego znamienia. Zakres: konsultacja dermatologiczna, konsultacja histopatologiczna, badania laboratoryjne. Suma ubezpieczenia 500 zł.

  • Assistance domowy

    Pomożemy Ci w przypadku nieoczekiwanych zdarzeń w domu. Zakres: organizacja i pokrycie kosztów interwencji hydraulika, elektryka, gazownika, dekarza, technika urządzeń grzewczych.

  • Assistance medyczny

    Pomożemy Tobie i Twojej najbliższej rodzinie w przypadku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku. Zakres: organizacja i pokrycie kosztów wizyty lekarza pierwszego kontaktu lub telekonsultacji internistycznej, nieograniczony dostęp do infolinii medycznej.

  • Assistance sportowy

    Pomożemy Ci w razie wypadku w wyniku rekreacyjnego lub wyczynowego uprawiania sportu. Zakres: organizacja i pokrycie kosztu wizyty lekarskiej, organizacja i pokrycie kosztów sprzętu rehabilitacyjnego do kwoty 500 zł.

  • Assistance powypadkowy

    Pomożemy Ci oraz Twojej najbliższej rodzinie w razie wypadku. Zakres: organizacja i pokrycie kosztu wizyty lekarskiej, organizacja i pokrycie kosztów sprzętu rehabilitacyjnego do kwoty 500 zł.

  • Ubezpieczenie na wypadek operacji wskutek nieszczęśliwego wypadku

    Wypłacimy Ci pieniądze, jeżeli zdarzy Ci się wypadek i konieczna będzie operacja. Wysokość wypłaty zależy od rodzaju operacji i jest wskazana w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.

  • Ubezpieczenie w razie pobytu w szpitalu wskutek nieszczęśliwego wypadku lub choroby

    Otrzymasz 100 zł za każdy dzień pobytu w szpitalu, jeżeli spędzisz tam co najmniej 3 dni.

  • Ubezpieczenie na wypadek uszkodzenia ciała wskutek nieszczęśliwego wypadku

    Jeżeli zdarzy Ci się wypadek i np. złamiesz rękę albo zwichniesz nogę, wypłacimy Ci 1000 zł.

Jak dołączyć do Klubu NN

Udział w Klubie NN nic nie kosztuje.

  • Zaloguj się do Moje NN 

    Jeżeli nie masz dostępu do Moje NN, aktywuj go bezpłatnie teraz.

  • Wyraź zgodę na dołączenie do Klubu NN

    Potrzebujemy Twojej zgody, żebyśmy mogli zaproponować Ci prezenty i informować o nowościach w Klubie.

  • Zaakceptuj Regulamin Klubu 

    Zrobisz to przy odbiorze pierwszego prezentu.

Najczęściej zadawane pytania

  • Co to jest Klub NN?

    Klub NN to miejsce przygotowane specjalnie dla klientów Nationale-Nederlanden, którzy  są właścicielami polisy w ramach  indywidualnej  umowy ubezpieczenie na życie*. Co kwartał mogą oni odebrać tu bezpłatny prezent w podziękowaniu za to, że dołączyli do naszej firmy.

    * Klub NN udostępniamy klientom, którzy są właścicielami  indywidualnego ubezpieczenia na życie kupionego bezpośrednio u naszego doradcy lub u naszego partnera (nie dotyczy: ubezpieczeń zawartych za pośrednictwem banków, firm pożyczkowych, telekomunikacyjnych lub leasingowych, a także ubezpieczeń grupowych oraz ubezpieczenia „MetLife Każdy Ważny" / "Każdy Ważny”).

  • Jak mogę dołączyć do Klubu NN?

    Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta w Moje NN i klikniesz w zakładkę Klub NN. Tam wyraź zgodę na Klub NN i zaakceptuj Regulamin Klubu. Jeżeli nie masz jeszcze dostępu, aktywuj swoje konto bezpłatnie już dziś.

  • Nie mam konta w Moje NN. Czy mogę inaczej odebrać prezent?

    Nie. Prezenty są dostępne wyłącznie w Moje NN. Jeżeli nie masz konta, możesz je aktywować bezpłatnie w każdej chwili. Wejdź tutaj i aktywuj konto.

    Dowiedz się więcej o Moje NN

  • Kto może dołączyć do Klubu NN?

    Do Klubu NN może dołączyć każdy klient Nationale-Nederlanden, który jest właścicielem polisy w ramach indywidualnej umowy ubezpieczenia na życie.*

    * Klub NN udostępniamy klientom, którzy są właścicielami  indywidualnego ubezpieczenia na życie kupionego bezpośrednio u naszego doradcy lub u naszego partnera (nie dotyczy: ubezpieczeń zawartych za pośrednictwem banków, firm pożyczkowych, telekomunikacyjnych lub leasingowych, a także ubezpieczeń grupowych oraz ubezpieczenia „MetLife Każdy Ważny" / "Każdy Ważny”).

  • Nie mogę się zalogować do Moje NN, aby odebrać prezent. Co robić?

    Jeżeli nie możesz się zalogować do Moje NN:

    • zamknij kartę przeglądarki i uruchom stronę logowania jeszcze raz,

    • skorzystaj z innej przeglądarki,

    • sprawdź wszystkie dostępne opcje logowania – PESEL + hasło lub email + hasło,

    • spróbuj zrestartować hasło. Kliknij w “Nie pamiętam hasła”. Podaj swój PESEL lub adres email i przejdź dalej,

    • być może nie masz aktywnego konta. Kliknij w “Aktywuj konto” i podaj swoje dane.

    Jeśli nadal nie możesz się zalogować, to skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 801 20 30 40 lub 22 522 71 24 (pn. – pt., godz. 9:00-17:00).

  • Czy w Klubie NN mogę odebrać inny prezent niż dodatkowe ubezpieczenie?

    Chcemy objąć Cię jak najszerszą ochroną. Dlatego proponujemy Ci do wyboru dodatkowe ubezpieczenia oraz usługi assistance – na przykład pomoc w razie choroby czy wypadku. Z czasem włączymy do naszego Klubu upominki z innych kategorii. np. profilaktyki zdrowia czy rozrywki. Będziesz mógł również pomóc innym.

  • Do kiedy mogę odebrać swój prezent w Klubie NN?

    Co kwartał oferujemy Ci nowe prezenty. Czas na ich odbiór jest ograniczony. Informację na temat tego, do kiedy możesz odebrać aktualny prezent znajdziesz po zalogowaniu do Moje NN w zakładce „Klub NN”.

  • Czy prezent w Klubie NN mogę odebrać tylko raz? Czy mogę wielokrotnie korzystać z Klubu?

    Co kwartał oferujemy Ci nowe prezenty. Oznacza to, że możesz odbierać jeden prezent raz na kwartał.

  • Czy z prezentu mogą skorzystać także moi bliscy?

    Zależy to od tego, który prezent wybierzesz. Informacje o tym kogo obejmuje ubezpieczenie/assistance znajdziesz w opisie każdego prezentu na Moje NN, a także w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia dostępnych na naszej stronie internetowej oraz po zalogowaniu do Moje NN.

  • Jak mogę skorzystać z assistance i zgłosić zdarzenie, gdy coś się wydarzy?

    Gdy będziesz potrzebować pomocy, skontaktuj się z Ubezpieczycielem. Kontakt znajdziesz w Moje NN w zakładce "Klub NN" lub Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU). Otrzymasz wtedy informacje, jakiego rodzaju pomoc Ci przysługuje oraz jak ją uzyskać. Na podstawie podanych przez Ciebie informacji, Ubezpieczyciel zorganizuje dla Ciebie świadczenia.

  • Na czym polega wsparcie Fundacji w ramach Klubu NN?

    Nasze wspólne wsparcie polega na tym, że Ty wybierasz jedną z Fundacji, z którą aktualnie współpracujemy, a my finansujemy wpłatę i przekazujemy darowiznę. 

  • Z jakimi Fundacjami w ramach Klubu NN współpracuje Nationale-Nederlanden?

    Aktualnie współpracujemy z trzema Fundacjami:

    • Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę chroni dzieci przed przemocą i wykorzystaniem seksualnym; zapewnia dzieciom i ich opiekunom wsparcie, profesjonalną pomoc psychologiczną i prawną.

    • Fundacja Rak’n’Roll zmienia schematy myślenia o chorobie nowotworowej i działa na rzecz poprawy jakości życia chorych. Pomaga przechodzić przez raka: leczyć się godnie, żyć dobrze i z radością. Tworzy programy, które są odpowiedzią na luki w systemie, a dotyczą potrzeb chorych i ich bliskich.  Wobec rosnącej skali problemu, utrudnia życie rakowi. Działa na rzecz zdrowych wyborów, zachowań i otaczania siebie troską na co dzień.

    • Fundacja Twarze Depresji od lat walczy ze stereotypami, które dotyczą zdrowia psychicznego i depresji. Fundacja prowadzi m.in. ogólnopolską kampanię społeczną „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję.”

  • Czy przekazana cegiełka będzie pochodziła z mojej składki za ubezpieczenie?

    Nie. Cegiełka będzie finansowana ze środków, które Nationale-Nederlanden przeznaczyło na działania społeczne, m.in. wspieranie organizacji charytatywnych.

Dokumenty

Materiał marketingowy. Nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.