- Wypełniony formularz
- kopia odpisu skróconego aktu zgonu ubezpieczonego
- kopia karty statystycznej do karty zgonu lub kopia dokumentacji medycznej potwierdzająca przyczynę zgonu
- kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej diagnostykę, rozpoznanie i leczenie choroby, w tym kopie kart informacyjnych leczenia szpitalnego, ambulatoryjnego, wyników przeprowadzonych badań dodatkowych, badań histopatologicznych oraz innych niezbędnych dokumentów medycznych potwierdzających zajście zdarzenia ubezpieczeniowego
- kopia dokumentu tożsamości uposażonych/ spadkobierców lub potwierdzenie tożsamości przez notariusza, organ wydający dokument, zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. W przypadku osób, które przebywają poza granicami kraju, tożsamość może potwierdzić ambasador lub konsul RP
Jeśli śmierć została spowodowana nieszczęśliwym wypadkiem, dodatkowo:
- kopia dokumentów dotyczących okoliczności i przebiegu zdarzenia sporządzonych przez organy policji, prokuratury lub kopia wyroku sądu, a w razie ich braku, wskazanie adresów i numerów spraw jednostek policji, prokuratury lub sądu, które prowadziły lub prowadzą postępowanie w sprawie.
- kopia protokołu powypadkowego sporządzonego przez pracodawcę - w przypadku wypadku w pracy
- kopia innych dokumentów potwierdzających okoliczności wypadku
Uprawnienia do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem posiadają notariusz, osoby upoważnione w biurach sprzedaży Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A., uprawniony pracownik instytucji finansowej / dostawcy usług telekomunikacyjnych, poświadczające dokument pieczątką firmową, imienną z zajmowanym stanowiskiem oraz podpisem lub organ wydający dokument.