Zwrot, wypłata lub transfer środków – IKE/IKZE

Pieniądze zgromadzone na rachunku IKE lub IKZE możesz wypłacić na swoje konto albo przenieść do innej instytucji. Jeśli chcesz to zrobić, wystarczy, że wypełnisz i wyślesz do nas wniosek. 

Wypełnij i wyślij wniosek

Pobierz, uzupełnij, wydrukuj i podpisz wniosek. Następnie wyślij do nas skan lub zdjęcie uzupełnionego wniosku przez formularz online. Pamiętaj, by do wniosku dołączyć:

  •   kopię dokumentu tożsamości;
  •   potwierdzenie zawarcia IKE/IKZE z inną instytucją finansową (w przypadku wypłaty transferowej);
  •  bankowy dokument upoważniający do realizacji wypłaty (w przypadku obowiązującej umowy cesji).

Wolisz iść na pocztę?

Uzupełniony i podpisany wniosek wyślij na adres:
Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., ul. Topiel 12, 00-342 Warszawa
Pamiętaj, by do wniosku dołączyć:    

  • kopię dokumentu tożsamości
  • potwierdzenie zawarcia IKE/IKZE z inną instytucją finansową w przypadku wypłaty transferowej
  • bankowy dokument upoważniający do realizacji wypłaty w przypadku obowiązującej umowy cesji

Uwaga! Dokumenty umieszczone na tej stronie służą do obsługi umów IKZE i IKE kupowanych jako umowy dodatkowe do produktów Nationale-Nederlanden TUnŻ. Nie korzystaj z tych dokumentów, jeśli posiadasz IKZE i IKE kupione jako umowa niezależna w Nationale-Nederlanden DFE
 

PAMIĘTAJ:
Umowa o prowadzenie IKE/IKZE  NIE JEST potwierdzeniem zawarcia umowy o prowadzenie IKE/IKZE. 
Zadbaj o to, aby do wniosku załączyć Potwierdzenie zawarcia umowy o prowadzenie IKE/IKZE. 

Chcesz wiedzieć więcej? Odezwij się do nas!