Nationale-Nederlanden wesprze młodych filmowców


Firma Nationale-Nederlanden została partnerem szóstej edycji konkursu Papaya Young Directors. Zadaniem jego uczestników będzie przygotowanie reklamy na podstawie briefu przygotowanego przez  sponsorów projektu. Kapituła konkursowa nagrodzi najlepsze filmy w trakcie gali finałowej, która odbędzie się w czerwcu 2019 r.  

- Jesteśmy pod dużym wrażeniem spotów, które powstały podczas poprzednich edycji. Mając na uwadze ogromny potencjał młodych twórców oraz ich niestandardowe podejście do formatu reklamy, postanowiliśmy dowiedzieć się, jak postrzegana jest przez nich nasza marka oraz jak w niebanalny
i przekonywający sposób opowiadać o złożonej kwestii ubezpieczeń – mówi Konrad Gałecki z Nationale-Nederlanden.

Szósta edycja Papaya Young Directors, podobnie jak poprzednie, zostanie podzielona na trzy etapy. Pierwszy z nich rozpocznie się 14 stycznia 2019 roku. Wówczas uczestnikom konkursu, którzy zarejestrują się na stronie wydarzenia, zostanie udostępniony Creative Starter wybranego sponsora. Autorzy najlepszych eksplikacji wezmą udział w sesji warsztatowej, po której zaprezentują radzie konkursowej szczegółowy scenariusz. W trzecim etapie konkursu młodzi twórcy, przy wsparciu merytorycznym uznanych filmowców oraz firm partnerskich, wyreżyserują spoty reklamowe. Na wykonanie reklamy każdy z uczestników otrzyma 10 000 zł brutto oraz kontakty do firm wspierających wydarzenie.

- Konkurs Papaya Young Directors z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością wśród twórców. Chociaż mają oni szereg nowatorskich pomysłów, to zaistnienie w branży reklamowej jest dla nich dużym wyzwaniem. Udział w projekcie domu produkcyjnego Papaya Films umożliwia nawiązanie kontaktów ze środowiskiem filmowym oraz pracę nad strategią komunikacyjną liczącej się na rynku marki. Dla partnerów wydarzenia jest to z kolei szansa na uzyskanie nowego spojrzenia na wizerunek firmy oraz zaprezentowanie się szerokiej publiczności w nieszablonowy sposób  – dodaje Konrad Gałecki z Nationale-Nederlanden.

Konkurs zorganizowany przez dom produkcyjny Papaya Films zwieńczy prestiżowa gala, na której zostaną zaprezentowane oraz nagrodzone najlepsze prace. Finał zaplanowano na czerwiec 2019 roku. Zwycięskie reklamy organizator udostępni na stronie www.papayayoungdirectors.com.

_____________________________________________________________________________

Nationale-Nederlanden jest jedną z największych firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. Oferuje różnorodne produkty zabezpieczające przyszłość finansową ponad pół miliona klientów. Od 2018 roku udostępnia również ubezpieczenia majątkowe. Działa w Polsce od 1994 roku. Od 1998 roku w ramach grupy funkcjonuje także Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne zarządzające największym pod względem aktywów Otwartym Funduszem Emerytalnym w Polsce.

***
Kontakt:
Marta Pokutycka-Mądrala T: 607 629 812 E: marta.pokutycka-madrala@nn.pl 
Marek Gieorgica T: 22 127 00 56 E: mg@clearcom.pl 

Chcesz wiedzieć więcej? Odezwij się do nas!