01.09.2023

Swoje sprawy w Nationale-Nederlanden załatwisz z mDowodem

Potrzebujesz załatwić sprawę związaną ze swoim ubezpieczeniem na życie w oddziale Nationale-Nederlanden lub wypełniasz razem z doradcą wniosek o przystąpienie do ubezpieczenia na życie? Nie musisz już mieć przy sobie plastikowego dowodu. Wystarczy, że okażesz nam elektroniczny dokument tożsamości – mDowód. 
 

W jakich sytuacjach możesz skorzystać z mDowodu?


Jako ubezpieczyciel mamy obowiązek stosować środki bezpieczeństwa finansowego. Dlatego w wielu sytuacjach musimy zweryfikować Twoją tożsamość. Od 1 września 2023 r., gdy będziesz chciał osobiście załatwić jakąś sprawę związaną z Twoim ubezpieczeniem na życie w Nationale-Nederlanden, wystarczy, że okażesz nam swój elektroniczny dokument tożsamości. 
 

Z mDowodu możesz skorzystać m. in. gdy: 

  • wypełniasz razem z doradcą wniosek o przystąpienie do ubezpieczenia na życie,
  • zgłaszasz zdarzenie z Twojego ubezpieczenia na życie w oddziale Nationale-Nederlanden,
  • zmieniasz dane na polisie na życie w oddziale Nationale-Nederlanden,
  • realizujesz wypłatę wartości wykupu w oddziale Nationale-Nederlanden,
  • załatwiasz na spotkaniu z doradcą sprawę, która wymaga weryfikacji tożsamości.

Pamiętaj, że z mDowodu możesz skorzystać tylko, gdy chcesz załatwić swoją sprawę osobiście. Jeżeli robisz to online lub wysyłasz wniosek pocztą tradycyjną, wciąż potrzebujemy kopii Twojego tradycyjnego dokumentu tożsamości - dowodu osobistego lub paszportu.


Jak zweryfikujemy Twoją tożsamość, jeżeli pokażesz nam mDowód?


Swoje dane potwierdzisz nam kodem QR. W trakcie spotkania, nasz doradca lub pracownik oddziału pokaże Ci kod QR i poprosi o jego zeskanowanie. Aby to zrobić, zaloguj się do aplikacji mObywatel i z dolnego menu wybierz opcję „Kod QR”. W trosce o bezpieczeństwo, Twoje dane będą widoczne na ekranie doradcy/konsultanta przez 3 minuty, po tym czasie zostaną usunięte. 


Instrukcję zeskanowania kodu QR i więcej informacji na temat mDowodu znajdziesz na stronie info.mobywatel.gov.pl