Witamy
w Nationale-Nederlanden

  • Od teraz możesz korzystać z portalu Moje NN do obsługi swojej polisy.

  • Doceniamy, że jesteś z nami! Już dziś możesz odebrać bezpłatny prezent w Moje NN (w zakładce Klub NN).

Dowiedz się więcej

Jako Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. połączyliśmy się na dobre z NNLife TUnŻiR S.A. Ostatnim etapem połączenia jest ujednolicenie systemów online do obsługi klienta. Dlatego  portale e-klient  i e-roszczenie zastąpiliśmy portalem Moje NN. Od teraz to tutaj możesz zarządzać swoją polisą.

Poznaj Moje NN

Moje NN to wygodny i funkcjonalny portal, który zastąpił portale e-klient oraz e-roszczenie.

W Moje NN:

  • Znajdziesz informacje o swoim ubezpieczeniu i innych produktach, które masz u nas

  • Zobaczysz obszary, które dziś obejmujesz ochroną oraz te, które możesz dodatkowo ubezpieczyć w przyszłości

  • Sprawdzisz stan swoich inwestycji

  • Potwierdzisz, że składka za polisę jest opłacona

  • Zaktualizujesz swoje dane kontaktowe

  • Zgłosisz zdarzenie i będziesz mógł śledzić jego status

  • Uzyskasz dostęp do Klubu NN, w którym co kwartał odbierzesz jeden z darmowych prezentów

    Dowiedz się więcej

  • Aktywuj nowe konto

    Ustal login i hasło, których będziesz używać do logowania do Moje NN.

    Jeżeli używałeś/aś wcześniej e-klienta: Przenieśliśmy informacje o Twojej polisie do nowego portalu, ale Twój dotychczasowy login i hasło nie będą działać w Moje NN. Dlatego prosimy Cię o aktywację konta w Moje NN.

Odbierz bezpłatny prezent

  • Chcemy docenić, że jesteś z nami. Dlatego:

    • Jeżeli masz indywidualne ubezpieczenie na życie, już dziś w Moje NN możesz przystąpić do Klubu NN*, gdzie czeka na Ciebie bezpłatny prezent do wyboru – masz czas do końca listopada, aby go odebrać.  

    • W ramach Klubu NN co kwartał przygotujemy dla Ciebie nowe darmowe niespodzianki – to Ty zdecydujesz, z czego skorzystasz.

  • Jak odebrać swój bezpłatny prezent

    • aktywuj konto w Moje NN,

    • wyraź zgodę na marketing elektroniczny,

    • przejdź do zakładki „Klub NN”,

    • zaakceptuj Regulamin Klubu NN przy odbiorze pierwszego prezentu.

Już ponad 17 000 naszych klientów odebrało prezent dla siebie.

* Klub NN udostępniamy klientom, którzy są właścicielami indywidualnego ubezpieczenia na życie kupionego bezpośrednio u naszego doradcy lub u naszego partnera (nie dotyczy: ubezpieczeń zawartych za pośrednictwem banków, firm pożyczkowych, telekomunikacyjnych lub leasingowych, a także ubezpieczeń grupowych oraz ubezpieczenia „MetLife Każdy Ważny" / "Każdy Ważny”).

Sprawdź, jaki prezent możesz odebrać: 

Wybierz jeden z trzech prezentów i odbierz go do 30.11.2023

  • Assistance Torebka i Plecak

    Zwrócimy wartość skradzionej Ci rzeczy i koszty wyrobienia nowych dokumentów, a w razie potrzeby pokryjemy koszty ślusarza (maksymalnie do 1 000 zł). Twoja ochrona będzie obowiązywać przez 3 miesiące.

  • Assistance Wypadkowy

    Jeśli doznasz złamania lub zwichnięta zorganizujemy i pokryjemy koszty Twojej wizyty u lekarza pierwszego kontaktu albo ortopedy. Zapłacimy także (do 500 zł) za sprzęt rehabilitacyjny i dostarczymy go do Ciebie do domu. Twoja ochrona będzie obowiązywać przez 3 miesiące.

  • Assistance Sportowy

    Jeśli podczas amatorskiego uprawiania sportu przydarzy Ci się wypadek, zorganizujemy wizytę u internisty lub ortopedy. Pokryjemy koszty sprzętu rehabilitacyjnego do 500 zł oraz dostarczymy go do Ciebie do domu. Twoja ochrona będzie obowiązywać przez 3 miesiące.

Zbadaj się w Medbusie

Działamy #długodystansZDROWO. Od lat zachęcamy naszych klientów do profilaktyki i dbania o zdrowie. Dlatego już teraz zapraszamy Cię na bezpłatne badanie w naszym Medbusie.

Zapraszamy Cię do zrobienia jednego z tych badań: 

  • USG piersi lub jąder

  • USG tarczycy

  • konsultacja dermatologiczna z dermoskopową oceną znamion skórnych

Gdzie i kiedy:

  • Nowy Sącz
    20.09 (środa) 11:00 - 19:00
    Rynek 25

  • Ostrowiec Świętokrzyski
    21.09 (czwartek) 11:00 - 19:00
    Rynek

  • Kielce
    22.09 (piątek) 10:00 - 18:00
    Rynek

  • Warszawa
    23.09 (sobota) 11:00-19:00
    Pałac Kultury i Nauki (od strony Al. Jerozolimskich)

  • Warszawa
    24.09 (niedziela) 8:30-16:30
    Pałac Kultury i Nauki (od strony Al. Jerozolimskich)

Jakie są zasady zapisów:

Aby skorzystać z badania, należy zgłosić się do punktu medycznego w wybranym dniu. Nie obowiązują zapisy, lecz liczy się kolejność zgłoszeń. Każda osoba może skorzystać z jednego, wybranego badania.

Mówimy wprost i prosto 

Klienci Moje NN otrzymują przejrzystą przestrzeń, w której wszystkie produkty opisane są prostym, dynamicznym językiem. Partnerski ton komunikacji sprawia, że przestrzeń ta dla każdego użytkownika staje się „moja” nie tylko z nazwy.

Dr Grzegorz Zarzeczny, Uniwersytet Wrocławski

Stawiamy na dobrą obsługę i pomagamy

Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy NN, która od ponad 175 lat oferuje ubezpieczenia w wielu krajach. Jesteśmy silną i odpowiedzialną społecznie marką. Za nasze działania jesteśmy doceniani licznymi nagrodami.

Instytucja Roku 2024

Instytucja Roku 2024

Zajęliśmy 2. miejsce w kategorii Najlepszy Ubezpieczyciel w Polsce. Klienci oceniali nas w trzech obszarach: najlepsza obsługa w placówce, najlepszy proces zawarcia polisy turystycznej oraz najlepsza obsługa w kanałach zdalnych.

Gwiazda Jakości Obsługi 2024

Gwiazda Jakości Obsługi 2024

To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest na podstawie głosów klientów. Wskazali oni, że doceniają nas za profesjonalizm i zaangażowanie w rozwiązywanie problemów. Docenili też prostą komunikację i wygodne korzystanie ze strefy online.

Superbrands 2022

Superbrands 2023

Jesteśmy jedną z najsilniejszych marek w Polsce. Tytuł przyznawany jest przez Radę Marek, która bierze pod uwagę opinię ponad 3000 klientów.

Najczęściej zadawane pytania

  • Dlaczego i kiedy zamykacie e-klienta i e-roszczenie?

    • Po połączeniu działamy jako jedna firma i chcemy, aby nasi klienci mogli korzystać z tych samych rozwiązań.

    • 4 września zamknęliśmy portal eklient.nn.pl  Tego dnia udostępnimy portal Moje NN i będzie można aktywować swoje nowe konto. Ze względów bezpieczeństwa, w trakcie aktywacji konta ustawisz nowe hasło. Dane do logowania w portalu eklient.nn.pl nie będą już działać. 

    • 4 września wyłączyliśmy też większość funkcjonalności portalu eroszczenie.nn.pl. Klientom, którzy będą chcieli złożyć roszczenie ze swojego indywidualnego bądź grupowego ubezpieczenia na życie zaproponujemy nowe sposoby złożenia wniosku - więcej na ten temat w pytaniu “Jak mogę zgłosić roszczenie”. Klienci, którzy kupili ubezpieczenie przez bank, firmę telekomunikacyjną, pożyczkową lub inną instytucję finansową nadal będą mogli skorzystać ze strony eroszczenie.nn.pl

  • Czy w Moje NN będą te same możliwości i funkcje co w e-kliencie?

    We wrześniu funkcje w Moje NN nie będą identyczne, jak te w e-kliencie. Ale pracujemy, aby sukcesywnie rozbudowywać Moje NN. W Moje NN:

    • sprawdzisz zakres polisy, 

    • zgłosisz zdarzenie i sprawdzisz jego status,

    • sprawdzisz, ile pieniędzy masz na inwestycjach i zarządzisz swoimi funduszami, 

    • zaktualizujesz swoje dane, 

  • Czy informacje o mojej polisie zostaną automatycznie przeniesione z e-klienta do Moje NN?

    Większość tak. Wszystkie aktualne informacje i potrzebne dokumenty na temat swojej polisy znajdziesz w Moje NN. W Moje NN nie będzie archiwalnych plików z NNLife TunŻiR S.A.  takich, jak:

    • Szczegółowa Umowa Ubezpieczenia w wersji pdf (Polisa),

    • archiwalna korespondencja (listy do zmian w polisie, propozycje zmian w rocznicę polisy).

    Kopię tych dokumentów możesz bezpłatnie zamówić przez naszą infolinię.

  • Gdzie znajdę dokumenty, które nie zostaną przeniesione do Moje NN?

    Wszystkie ważne dokumenty przechowujemy bezpiecznie w naszych systemach. Archiwalne dokumenty, których nie przeniesiemy do Moje NN nie znikną. Możesz zamówić ich kopię na naszej infolinii pod numerem +48 801 20 30 40 lub 22 522 71 24 (pn. – pt., godz. 9:00-17:00).

  • Czy muszę coś zrobić w związku z zamknięciem e-klienta?

    Nie. Wszystkie aktualne informacje o Twojej polisie są dostępne w Moje NN - wystarczy, że aktywujesz swoje konto. Jeśli będziesz potrzebować archiwalnych dokumentów, możesz zamówić je na naszej infolinii.

  • Jak mogę zgłosić roszczenie?

    • Jeśli chcesz zgłosić roszczenie ze swojego indywidualnego ubezpieczenia na życie, najwygodniej zrobisz to w portalu Moje NN. Wystarczy aktywować konto, zalogować się i kliknąć „Zgłoś zdarzenie”. Możesz również zgłosić roszczenie na naszej stronie internetowej www.nn.pl. w zakładce „Zgłoś zdarzenie” lub pocztą tradycyjną.

    • Jeśli chcesz zgłosić roszczenie ze swojej polisy grupowej, możesz to zrobić na naszej stronie internetowej pod adresem www.nn.pl/zglos-zdarzenie.html lub pocztą tradycyjną.

    • Jeśli chcesz zgłosić roszczenie ze swojego ubezpieczenia kupionego w banku lub u innego naszego partnera, możesz zrobić to nadal przez portal e-roszczenie.pl lub pocztą tradycyjną 

  • Czy wszyscy klienci, którzy korzystali z portalu e-klient, będą mieli dostęp do Moje NN?

    Nie. Dostęp do portalu Moje NN włączymy tylko dla osób fizycznych, które mają polisę indywidualną dawnego NNLife TUNŻiR S.A. Jeżeli ubezpieczającym jest osoba prawna (np. twój pracodawca, bank) i polisa została zawarta w dawnym NNLife TUNŻiR S.A. nie będziesz mieć dostępu do Moje NN. 

  • W jaki sposób będziecie obsługiwać klientów, którzy nie dostaną dostępu do Moje NN?

    Osoby, które nie mają dostępu do Moje NN mogą załatwić sprawy związane ze swoją polisą telefonicznie, mailowo lub pocztą tradycyjną. Zdarzenia ubezpieczeniowe możesz zgłosić online, na stronie www.nn.pl/zglos-zdarzenie.html

  • Co jako klient zobaczę w Moje NN?

    W Moje NN, w jednym miejscu zobaczysz produkty, które masz w Nationale-Nederlanden, czyli:

    • Ubezpieczenie indywidualne

    • PPK i OFE

    • Ubezpieczenie grupowe (WAŻNE! Nie dotyczy to klientów, którzy przystąpili do ubezpieczenia grupowego w NNLife TUnŻiR S.A. W Moje NN takie ubezpieczenia nie będą widoczne). 

  • Co mam zrobić, by zacząć korzystać z Moje NN?

    Należy aktywować nowe konto. Wystarczy wejść na stronę moje.nn.pl i kliknąć w „Aktywuj konto”. Podczas aktywacji poprosimy o:

    • numer PESEL, aby potwierdzić Twoją tożsamość,

    • adres e-mail, którego będziesz używać do logowania,

    • polski numeru telefonu, żebyśmy mogli wysyłać kod weryfikacyjny przy logowaniu – to ważne dla bezpieczeństwa,

    • hasło, które będziesz używać do logowania.

  • Jestem klientem NN i mam już Moje NN. Czy muszę zakładać nowe konto?

    Nie, jeśli ktoś ma już konto w Moje NN, to nie musi zakładać nowego. 4 września zamknęliśmy portale eklient.nn.pl oraz eroszczenie.nn.pl.  Od tego dnia wszystkie informacje o swoich ubezpieczeniach w Nationale-Nederlanden znajdziesz w jednym miejscu - w portalu Moje NN. Wystarczy, że zalogujesz się swoim loginem i hasłem, których używasz do Moje NN.

  • Nie mogę się zalogować do Moje NN. Co zrobić?

    • Przed pierwszym logowaniem należy aktywować nowe konto w Moje NN. Wystarczy wejść na moje.nn.pl i kliknąć „Aktywuj konto”.

    • Aby się zalogować, należy wejść na stronę moje.nn.pl. Dalej, w polu logowania należy podać:

      → login – jest nim adres mailowy (o który poprosimy podczas aktywacji konta) lub PESEL;

      → hasło – ustalisz je również podczas aktywacji konta.

      Tych nowych danych należy używać do logowania do Moje NN. Dane do logowania w portalu eklient.nn.pl nie będą już działać.

    • Jeśli nadal nie możesz się zalogować, prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem +48 801 20 30 40 lub 22 522 71 24 (pn. – pt., godz. 9:00-17:00).

  • Czy mogę zalogować się do Moje NN loginem i hasłem do e-klienta?

    Nie. Po 4 września dane do logowania w portalu eklient.nn.pl nie będą już działać. Ze względów bezpieczeństwa w Moje NN trzeba będzie aktywować nowe konto i ustawić nowe hasło.

  • Dlaczego prosicie o mój PESEL przy aktywacji konta?

    W Moje NN znajdują się ważne informacje o Twoim ubezpieczeniu, objęte tajemnicą ubezpieczeniową, a informacje o otwartym funduszu emerytalnym są objęte tajemnicą zawodową. Ważne jest bezpieczeństwo tych danych. Dlatego, aby potwierdzić Twoją tożsamość, podczas aktywacji konta pytamy o numer PESEL. 

  • Nie dostaję kodu SMS, gdy aktywuję konto/ loguję się w Moje NN. Co robić?

    Czasami może chwilę potrwać, zanim przyjdzie kod SMS. Warto poczekać chwilę. Jeśli nadal nie ma kodu: 

    • sprawdź, czy jest zasięg sieci komórkowej;

    • kliknij “Wyślij kod ponownie”;

    • cofnij się do strony, na której znajdują się dane osobowe i sprawdź, czy Twój numer telefonu jest poprawny – wysyłamy kody tylko na polskie numery telefonów;

    • skorzystaj z innych opcji potwierdzenia tożsamości: możesz kliknąć w “Zobacz inne sposoby” i wybierz dowód cyfrowy z aplikacją eDO App lub mojeID.

    Jeśli nadal nie możesz aktywować konta, to zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią pod numerem +48 801 20 30 40 lub 22 522 71 24 (pn. – pt., godz. 9:00-17:00).

  • Co to jest Klub NN?

    Klub NN powstał z myślą o naszych klientach, którym chcemy podziękować za zaufanie i współpracę. W ramach klubu, co kwartał, właściciele polis indywidualnych* mogą odebrać bezpłatny prezent. Wybór prezentu możliwy jest w portalu Moje NN, w zakładce Klub NN.

    *Klub NN udostępniamy klientom, którzy są właścicielami indywidualnego ubezpieczenia na życie kupionego bezpośrednio u naszego doradcy lub u naszego partnera (nie dotyczy: ubezpieczeń zawartych za pośrednictwem banków, firm pożyczkowych, telekomunikacyjnych lub leasingowych, a także ubezpieczeń grupowych oraz ubezpieczenia „MetLife Każdy Ważny" / "Każdy Ważny”).

  • Kto może skorzystać z Klubu NN?

    Klub NN udostępniamy klientom, którzy: 

    • są właścicielami  indywidualnego ubezpieczenia na życie kupionego bezpośrednio u naszego doradcy lub u naszego partnera (nie dotyczy: ubezpieczeń zawartych za pośrednictwem banków, firm pożyczkowych, telekomunikacyjnych lub leasingowych, a także ubezpieczeń grupowych oraz ubezpieczenia „MetLife Każdy Ważny" / "Każdy Ważny”).

    • wyrazili zgodę na marketing elektroniczny lub zgodę na Klub NN - tylko takie osoby zobaczą propozycję prezentów w zakładce „Klub NN” w platformie Moje NN.

    Dowiedz się więcej o Klubie NN

  • Czy jako klient dawnego NNLife mogę odebrać prezent w Klubie NN?

    Tak, Klub NN od 4 września udostępniamy również właścicielom indywidualnego ubezpieczenia na życie kupionego w dawnym NNLife. Dotyczy to ubezpieczeń kupionych u doradcy lub u naszego partnera (nie dotyczy: ubezpieczeń zawartych za pośrednictwem banków, firm pożyczkowych, telekomunikacyjnych lub leasingowych, a także ubezpieczeń grupowych oraz ubezpieczenia „MetLife Każdy Ważny" / "Każdy Ważny”).

    WAŻNE! Aby skorzystać z prezentów w Klubie NN, należy aktywować konto w Moje NN i podczas tej aktywacji wyrazić zgodę na marketing elektroniczny. Dzięki temu, po zalogowaniu będzie widoczna zakładka „Klub NN” i propozycje prezentów.

  • Czy prezenty na pewno są za darmo?

    Tak, prezenty w Klubie NN są dla naszych klientów całkowicie bezpłatne. Co kwartał można odebrać nowy prezent.

  • Jak działa Klub NN? Jak odebrać prezent?

    Aby odebrać prezent, należy aktywować konto w Moje NN i wyrazić zgodę na marketing elektroniczny. Po zalogowaniu będzie widoczna zakładka „Klub NN”, w której klienci wybierają prezent.

    Co kwartał w Klubie NN oferujemy nowe prezenty. Czas na ich odbiór jest ograniczony. Informację na temat tego, do kiedy można odebrać aktualny prezent znajdują się również zakładce „Klub NN”. 

  • Zalogowałem się do Moje NN i widzę zakładkę Klubu NN, ale nie widzę szczegółów prezentów/informacji o prezentach. Dlaczego?

    Aby zobaczyć szczegóły prezentów należy wyrazić zgodę:

    • na marketing elektroniczny. Jeśli nie zrobiłeś / -łaś tego podczas aktywacji, możesz zrobić to w portalu Moje NN. Zaloguj się i na ekranie głównym kliknij w ikonę ze swoim imieniem, następnie kliknij w “Zgody". Tam możesz wyrazić zgodę marketingową na kontakt elektroniczny. Zaznacz ją – wtedy pojawią się szczegóły udostępnionych prezentów.

    • lub na Klub NN. Aby ją wyrazić, kliknij w zakładkę „Klub NN”, następnie kliknij w “Zgody”. Tam kliknij zgodę na Klub NN.